Договір публічної оферти


Цей Договір є публічною офертою (пропозицією) Фізичної особи-підприємця Кравченко Аліни Євгенівни (далі – Виконавець) будь-якій фізичній чи юридичній особі (далі – Замовник) укласти Договір про надання інформаційно-консультаційних послуг дистанційно, тобто через Інтернет (далі – Договір).
Продавець розміщує публічну оферту на офіційному сайті https://www.selflove.com.ua (далі – Сайт).1. Визначення термінів.
1.1. Замовник – будь-яка фізична чи юридична особа, яка сплатила Пакет інформаційно-консультаційних послуг або особа, на користь якої оплачено Пакет послуг.
1.2. Дистанційний метод навчання – спосіб проведення занять, комунікації, в тому числі у чатах Виконавця, який полягає у використанні Сторонами програм/додатків/месенджерів, які працюють через Інтернет – Telegram, Zoom, Instagram та інших програм, Визначених Замовником на Сайті.
1.3. Навчальний курс – сукупність навчальних модулів (відео-матеріалів, завдань, тощо), які складені відповідно до певної тематики та в межах яких надаються послуги.
1.4. Матеріали курсу – презентація, інтерактивний матеріал, відеозапис, домашнє завдання тощо.
2. Предмет Договору
2.1. За цим Договором Виконавець надає Замовнику інформаційно-консультаційні послуги щодо формування самооцінки (далі - Послуги), які Замовник зобов'язується прийняти та оплатити на умовах і в порядку, визначених у цьому Договорі.
3. Порядок надання послуг (процес навчання)
3.1. Замовник самостійно обирає Пакет послуг через Сайт.
3.2. Послуги надаються Замовнику у вигляді уроків (лекцій).
3.3. Навчальний процес відбувається згідно з графіком навчання визначеним Виконавцем, з урахуванням завантаженості Замовника.
3.4. Виконавець може коригувати дату і годину початку занять та графік надання Послуг шляхом перенесення заняття в зв'язку з настанням обставин, які не залежать від волі Виконавця, попередньо повідомивши про це Замовника не пізніше, ніж за 24 години до дати запланованого заняття.
3.5. Виконавець надає Замовнику Послуги через канал та чат, який буде створено у застосунку Телеграм або через інший канал зв'язку на вибір Виконавця. Онлайн підтримка може виявлятися у формі консультацій щодо плану навчання, організаційних питань, домашніх завдань щодо, які можуть надаватися у рамках споживання Послуги, перевірки домашніх завдань, якщо вони були виконані вчасно відповідно до умов навчання, чи інших труднощів, які можуть виникнути у Замовника впродовж дії Договору.
3.6. Початком занять за Послугами є перше заняття за розкладом, а закінченням - останнє заняття за розкладом.
4. Права та обов'язки Сторін
4.1. Виконавець зобов'язаний:4.1.1. надавати Замовнику Послуги якісно та в обсязі, обраному Замовником відповідно до умов цього Договору;4.1.2. забезпечити своєчасне, згідно з розкладом та програмою, проведення занять із Замовником, своєчасно повідомляти Замовника про перенесення занять, передбачених навчальним планом, з одночасним повідомленням дати, на яку перенесено відповідне заняття.
4.2. Виконавець має право:4.2.1. отримувати плату за Послуги відповідно до умов цього Договору;4.2.2. у будь-який момент відмовити Замовнику в надані Послуг та розірвати Договір у разі, якщо його поведінка під час отримання Послуг не дає змоги Виконавцю належно виконувати свої обов'язки та надавати інформацію в рамках навчального плану, а також у разі зневажливого ставлення Замовника до Виконавця. У такому разі кошти, які були сплачені Замовником за надання Послуг, не повертаються;4.2.3. на власний розсуд залучати третіх осіб для виконання предмету Договору.
4.3. Замовник зобов'язаний:4.3.1. сумлінно виконувати умови цього Договору, а також виконувати вимоги, описані на Сайті, дотримуватися загальноприйнятих етичних правил поведінки;4.3.2. забезпечувати лише персональний доступ до навчальних матеріалів, які становлять інтелектуальну власність Виконавця;4.3.3. використовувати всі навчальні матеріали виключно для цілей виконання цього Договору та не порушувати інтелектуальної власності Виконавця на навчальні матеріали та методики.
4.4. Замовник має право:- отримувати Послуги, відповідно до положень цього Договору;- отримувати необхідну і достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік Послуг, які надаються.
5. Вартість послуг, порядок розрахунків та повернення коштів
5.1. Вартість Послуг зазначається Виконавцем на Сайті та варіюється залежно від Пакету послуг.
5.2. Замовник оплачує Послуги Виконавця авансовим платежем до початку надання Послуг. Оплата має бути внесена за весь курс навчання одним платежем.
5.3. Оплата здійснюється перерахуванням на банківський рахунок Виконавця або через платіжну систему Way For Pay на Сайті.
5.4. Датою оплати Послуг Замовником вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця або дата оплати через платіжну систему Way For Pay.
5.5. Виконавець має право в односторонньому порядку, без попереднього повідомлення Замовника, здійснювати зміну вартості Послуг, що надаються, опублікувавши нові тарифи на Сайті. Нова вартість Послуг вступає в дію з моменту публікації відповідної інформації на Сайті або після відповідного повідомлення Замовнику в процесі оформлення замовлення, якщо інформація про зміну вартості Послуг ще не опублікована на Сайті і не поширюється на вже оплачені Замовником Послуги.
5.6. Виконавець може повернути кошти Замовнику до того як Замовник розпочав заняття або відвідав не більше одного уроку. В інших випадках Виконавець кошти не повертає.
5.7. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом особистого подання Замовником на електронну адресу moc.liamg%40hcaoc.anila письмової заяви.
6. Відповідальність сторін
6.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.
6.2. За порушення Замовником права інтелектуальної власності Виконавця, Замовник сплачує штраф у розмірі 10000 (десять тисяч) гривень за кожне порушення.
6.3. Замовник несе персональну відповідальність за інформацію, яка надається ним при оформленні Послуги.
6.4. Виконавець гарантує структурований навчальний курс за навчальним планом, при цьому Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданих послуг цілям, завданням, уявленням та/або бажанням Замовника.
7. Вирішення спорів
7.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
7.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
8. Обставини непереборної сили
8.1. У разі настання обставин непереборної сили, тобто обставин, які виникли і діють незалежно від волі Сторін і які Сторона об'єктивно не могла передбачити і запобігти, якщо ці обставини перешкоджають належному виконанню Стороною своїх зобов'язань за цим Договором, термін виконання цієї Стороною своїх зобов'язань за цим Договором продовжується на час дії обставин непереборної сили, але не більше ніж на 3 (три) місяці.
8.2. До обставин непереборної сили належать війни та інші військові дії, землетруси, повені та інші стихійні лиха, прийняття органами державної влади та місцевого самоврядування нормативно-правових актів та інші подібні обставини, що перешкоджають належному виконанню Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.
8.3. Сторона, яка не має можливості належним чином виконати свої зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, зобов'язана письмово повідомити іншу Сторону про настання зазначених обставин і про передбачуваний строк їх дії протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту їх настання (з додаванням доказів існування таких обставин: документа, виданого Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом).
8.4. Якщо обставини непереборної сили або їх наслідки діють більше 3 (трьох) місяців, Сторони на підставі взаємних переговорів можуть розірвати цей Договір.
9. Набрання чинності та строк дії Договору
9.1. Договір вважається укладеним з моменту прийняття Замовником пропозиції укласти Договір.9.2. Замовник Послуг здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами шляхом сукупного виконання наступних дій:9.2.1. обрання бажаного Пакету послуг, інформація про який розміщена на Сайті;9.2.2. оплата Замовником Послуг Виконавця.
9.3. Факт оплати Замовником Послуг навчання свідчить про безумовне прийняття Замовником умов, визначених у цьому Договорі.
10. Прикінцеві положення
10.1. Цей Договір виступає договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.
10.2. Виконавець залишає за собою право вносити односторонні зміни в цей Договір з попередньою публікацією їх на Сайті.
10.3. Нова редакція Договору набуватиме чинності з дати її розміщення Виконавцем на Сайті.
10.4. Акцептуванням Договору або оформленням Замовлення, Покупець надає згоду на збір та обробку власних персональних даних в цілях цього Договору, а також надає право на включення своїх персональних даних до бази Замовників Виконавця.Реквізити
ФОП Кравченко Аліна ЄвгенівнаІПН 3172901005Україна, м. Київ, вул. Завальна 10Г, IBAN: UA 54 305299 00000 26009050348813Телефон: +380633938364E-mail: moc.liamg%40hcaoc.anila